Informácie
Formy doručenia
1. V prípade prepravy mimo Poľska sa náklady na doručenie dohodnú individuálne po predchádzajúcom e-mailovom alebo telefonickom kontakte, pričom náklady na dopravu hradí Zákazník.
2. Náklady na doručenie nezahŕňajú dovoz Tovaru do domu Zákazníka. Rozsah povinností kuriérskej spoločnosti a vodiča ROSANERO sa obmedzuje na vyloženie doručenej zásielky bez jej vnášania.
3. Zásielky sa uskutočňujú od pondelka do soboty.
4. Predávajúci umožňuje osobný odber tovaru v sklade predajne len po predchádzajúcom e-mailovom alebo telefonickom kontakte a dohodnutí termínu odberu.
5. Dodacie lehoty sú do 50 pracovných dní.
6. Zákazník má možnosť zaplatiť cenu nasledovne: bankovým prevodom na bankový účet Poskytovateľa služieb (platba vopred); dobierkou, tj. platbou dodávateľovi pri prevzatí Tovaru. V prípade platby na dobierku sa Zákazník zaväzuje prevziať a zaplatiť za zakúpený Tovar (vrátane nákladov na zásielku) priamo u kuriéra, ktorý zásielku doručuje.V prípade, že sa Zákazník vyhne platbe za doručovanú zásielku, tj. v prípade neplnenia Kúpnej zmluvy zo strany Zákazníka, bude zásielka vrátená Predávajúcemu (po 14 dňoch od prvého pokusu o doručenie). V takejto situácii, tj. v prípade neplnenia Kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho, môže Predávajúci vyzvať Kupujúceho na jej splnenie a môže tiež požadovať náhradu škody, ktorá mu nesplnením Kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho vznikla, čo znamená najmä úhradu nákladov na spätné poštovné a výzvu na plnenie zmluvy, platbu.Náklady na doručenie sú uvedené v nákupnom košíku pri zadávaní objednávky a sú diferencované pre rôzne spôsoby platby.
7. Pri prevzatí zásielky s objednaným tovarom odporúčame Spotrebiteľovi, aby si zásielku skontroloval a upozorňujeme, že v prípade zistenia mechanického poškodenia obsahu zásielky, nekompletnosti zásielky, nezlučiteľnosti obsahu zásielky s predmetom Objednávky je Spotrebiteľ oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky. V takom prípade odporúčame, aby ste si v prítomnosti doručovateľa spísali svoje poznámky o udalosti a okamžite informovali Poskytovateľa služieb o situácii. V každom prípade poškodenia odporúčame spísať za prítomnosti doručovateľa protokol o poškodení.
8. Zákazník, ktorý nie je Spotrebiteľom, je povinný skontrolovať obsah zásielky pri jej prevzatí. Ak zistí, že je poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dodávateľovi Tovaru a bezodkladne kontaktovať Predávajúceho. Reklamácie týkajúce sa mechanického poškodenia Tovaru počas prepravy sa budú posudzovať až po predložení protokolu o poškodení podpísaného príjemcom, ktorý nie je spotrebiteľom, a doručovateľom zásielky.
9.Predávajúci pripomína, že v súlade s článkom 548. § 1 Občianskeho zákonníka, prechádzajú na kupujúceho (Zákazníka) dodaním predanej veci úžitky a bremená spojené s vecou (Tovarom), ako aj nebezpečenstvo náhodnej straty alebo poškodenia veci (Tovaru).
10.Ak má byť Tovar odoslaný Spotrebiteľovi Predávajúcim, nebezpečenstvo náhodnej straty alebo poškodenia Tovaru prechádza na Spotrebiteľa okamihom doručenia Tovaru Spotrebiteľovi. Za vydanie Tovaru sa považuje zverenie ho Predávajúcim dopravcovi, ak Predávajúci nemal vplyv na voľbu dopravcu Spotrebiteľa.